Problem
- Aplikacja nie może połączyć się z urządzeniem
- Wyświetlacz pokazuje „błąd połączenia”
- Na ekranie pojawia się komunikat „Nie udało się połączyć z siecią WiFi”
Dotyczy
- urządzenia z funkcją Connectivity
Rozwiązanie
1. Tylko urządzenia z funkcją Connectivity są kompatybilne z aplikacją.
Urządzenie może nie być wyposażone w tą funkcję. Sprawdź specyfikację techniczną w instrukcji obsługi
Jeśli tak nie jest w przypadku twojego urządzenia, możesz mieć problemy z łącznością z siecią WiFi LUB urządzenie mogło nie zostać zarejestrowane.
2. Sprawdź, czy urządzenie mobilne jest podłączone do sieci bezprzewodowej WiFi.
Sprawdź swoją sieć bezprzewodową i router. Uruchom ponownie router.
3. Skontaktuj się z dostawcą usług sieciowych, jeśli występują problemy z internetem
4. Przesuń router jak najbliżej urządzenia
5. Ponownie skonfiguruj urządzenie i smartfona
Urządzenie, smartfon lub oba muszą zostać skonfigurowane ponownie, w przypadku gdy został zainstalowany nowy router lub konfiguracja routera została zmieniona.