Urządzenia z funkcją Connectivity - aplikacja nie może połączyć się z urządzeniem

Ostatnia aktualizacja 09.01.2020 09:59

Problem

  • Aplikacja nie może połączyć się z urządzeniem
  • Wyświetlacz pokazuje „błąd połączenia”
  • Na ekranie pojawia się komunikat „Nie udało się połączyć z siecią WiFi”

Dotyczy

  • urządzenia z funkcją Connectivity

Rozwiązanie

1. Tylko urządzenia z funkcją Connectivity są kompatybilne z aplikacją.

Urządzenie może nie być wyposażone w tą funkcję. Sprawdź specyfikację techniczną w instrukcji obsługi

Jeśli tak nie jest w przypadku twojego urządzenia, możesz mieć problemy z łącznością z siecią WiFi LUB urządzenie mogło nie zostać zarejestrowane.

2. Sprawdź, czy urządzenie mobilne jest podłączone do sieci bezprzewodowej WiFi.

Sprawdź swoją sieć bezprzewodową i router. Uruchom ponownie router.

3. Skontaktuj się z dostawcą usług sieciowych, jeśli występują problemy z internetem

4. Przesuń router jak najbliżej urządzenia

5. Ponownie skonfiguruj urządzenie i smartfona

Urządzenie, smartfon lub oba muszą zostać skonfigurowane ponownie, w przypadku gdy został zainstalowany nowy router lub konfiguracja routera została zmieniona.


Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.