Problem
- Pralka nosi widoczne ślady uszkodzenia
- Uszkodzenie w nowej pralce
Dotyczy
- Pralki
Rozwiązanie
- Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas rozpakowywania urządzenia:
- Bezzwłocznie skontaktuj się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
- Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dowodzie dostawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy w takiej sytuacji podłączania, ani użytkowania urządzenia.
- Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas instalacji lub pierwszego użycia:
- Bezzwłocznie skontaktuj się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
- Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dowodzie dostawy.
- Jeśli podczas podczas pierwszego użycia urządzenie zasygnalizowało błąd lub problem funkcjonalny:
- Przygotuj dane urządzenia, tj. numer PNC (Prod. No) i numer seryjny oraz datę zakupu.
- Skontaktuj się z naszym Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora) lub przy użyciu formularza kontaktowego.
Uszkodzenia mechaniczne lub powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji. Warunki gwarancji znajdziesz na naszej stronie.
- Jeśli chcesz naprawić urządzenia na własny koszt:
- W celu poznania możliwości naprawy odpłatnej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora).
- Odwiedź stronę internetową naszego sklepu internetowego lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora) jeśli chcesz dokupić części zamienne lub akcesoria.
Ważne: Jeśli pralka wyświetla kod błędu, zapamiętaj go lub zapisz i podaj podczas zgłaszania problemu. Jest to bardzo istotna informacja, która może wydatnie skrócić czas naprawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu, dopóki problem nie zostanie całkowicie usunięty.
Problem | Do kogo zgłosić problem? |
Uszkodzeni mechaniczne lub transportowe | Skontaktuj się ze sprzedawcą. |
Brakujące wyposażenie lub akcesorium | Skontaktuj się ze sprzedawcą. |
Urządzenie sygnalizuje błąd | Sprawdź znaczenie błędu w instrukcji lub w naszym Centrum Pomocy. |
Jeśli wskazówki nie pomogą Ci w usunięciu błędu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. |