Nie mogę zalogować się do konta na stronie Electrolux

Ostatnia aktualizacja 31.03.2022 10:00

Problem

  • Nie mogę zalogować do swojego konto na stronie www.electrolux.pl
  • Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
  • Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.

Rozwiązanie

Najczęstszą przyczyna jest taka, że link aktywacyjny hasła mógł zostać przeniesiony do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci


  1. Sprawdź foldery spamu/ wiadomości-śmieci w swojej skrzynce mailowej.
  2. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną  (cookies)— jak to zrobić, zależy od Twojej przeglądarki.
  3. Spróbuj użyć innej przeglądarki.
  4. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Biurem Obsługo Klienta.