Wskaźniki SenseBoil migają na płycie indukcyjnej

Ostatnia aktualizacja 20.03.2020 15:04


Problem:

  • Wskaźniki SenseBoil® migają
  • Funkcja SenseBoil® nie działa
  • Nie można aktywować funkcji SenseBoil®
  • Jak korzystać z funkcji SenseBoil®?

Dotyczy:

  • Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®

Rozwiązanie:

1. Upewnić się, czy powierzchnia płyty grzejnej jest sucha

2. Zakończyć poprzednie gotowanie lub wybrać wolne pole grzejne bez ciepła resztkowego.

Jeśli wszystkie pola grzejne są już używane lub na wszystkich z nich występuje ciepło resztkowe, płyta grzejna emituje sygnał dźwiękowy, wskaźniki SenseBoil® migają, a funkcja nie uruchamia się

3. Wybrać pole grzejne w ciągu 5 sekund od włączenia funkcji SenseBoil®

4. Jeśli powyższa wskazówka okaże się nieskuteczna, należy sprawdzić i zmienić ustawienia ograniczenia mocy na płycie grzejnej

Więcej informacji można znaleźć w pełnym opisie dostępnym w instrukcji obsługi dostarczonej z urządzeniem. 

Uwaga: Należy upewnić się, czy wybrana moc nie przekracza wartości bezpiecznika w instalacji domowej. Zalecamy skorzystanie z pomocy technicznej.


Czy ten artykuł był pomocny?

Zamów wizytę serwisową

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.