Płyta indukcyjna wyświetla kod błędu F2

Ostatnia aktualizacja 23.10.2019 06:23

Problem:

  • Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu F2
  • Funkcja SenseBoil® nie działa
  • Nie można aktywować funkcji SenseBoil®

Dotyczy:

  • Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®

Rozwiązanie:

1. Upewnić się, czy powierzchnia płyty grzejnej jest sucha

2. Nie włączać żadnych pól grzejnych z ustawionymi pustymi naczyniami

3. Należy unikać korzystania z funkcji z cieczami innymi niż woda

Przyczyna:

  • Kod błędu F2 wskazuje, że garnek jest pusty lub zawiera jakąś ciecz inną niż woda, np. olej
     


Czy ten artykuł był pomocny?

Zamów wizytę serwisową

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.