Płyta indukcyjna wyświetla kod błędu F lub F1

Ostatnia aktualizacja 23.10.2019 06:22

Problem:

  • Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu „F”
  • Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu „F1”
  • Funkcja SenseBoil® nie działa
  • Nie można aktywować funkcji SenseBoil®

Dotyczy:

  • Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®

Rozwiązanie:

1. Upewnić się, czy powierzchnia płyty grzejnej jest sucha

2. Nie włączać żadnych pól grzejnych z ustawionymi pustymi naczyniami

3. Sprawdzić, czy wybrany garnek nadaje się do stosowania z funkcją SenseBoil®, obserwując pierwsze gotowanie w naczyniu

4. Funkcja nie działa w przypadku żeliwa i naczyń nieprzywierających, np. z powłoką ceramiczną

5. Aby uzyskać najlepsze wyniki podczas gotowania ziemniaków zalecane są emaliowane garnki stalowe

Odpowiednie naczynia są dostępne w naszym sklepie internetowym.

Wskazówki:

  • Funkcja działa najlepiej w przypadku gotowania wody i przygotowania ziemniaków
  • Należy upewnić się, że łączna waga wody i ziemniaków nie przekracza 5 kg
  • Różne naczynia mogą zapewniać różne wyniki, zaleca się stosowanie naczyń o odpowiednich wymiarach. Należy zapoznać się z rozdziałem „Dane techniczne” w instrukcji obsługi.
  • Należy używać wyłącznie garnków z suchym i czystym dnem.
  • Kiedy funkcja jest uruchomiona, należy unikać powodowania drgań zewnętrznych (np. w wyniku używania blendera lub umieszczania telefonu komórkowego obok urządzenia).

Przyczyna:

  • Kod błędu F1 wskazuje, że moc jest zbyt mała z powodu stosowania nieodpowiednich naczyń lub pustego garnka
  • Kod błędu F oznacza, że w strefie nie ma naczyń lub że naczynia nie są odpowiednie

Czy ten artykuł był pomocny?

Zamów wizytę serwisową

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.