Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E5

Ostatnia aktualizacja 23.10.2019 06:03

Problem:

  • Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E5

Dotyczy:

  • płyta indukcyjna do zabudowy
  • kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną

Rozwiązanie:

1. Odłączyć urządzenie od zasilania na co najmniej 30 sekund.

Podłączyć urządzenie i ponownie je włączyć.  

2. Skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym  

Jeśli powyższe wskazówki nie pozwolą rozwiązać problemu, zaleca się zamówienie wizyty serwisanta.    

Ostrzeżenie: nie zaleca się użykowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.

Przyczyna:

  • Komunikat o błędzie E5 sygnalizuje problem z fazą lub napięciem zasilania.


Czy ten artykuł był pomocny?

service-aeg

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

spares-aeg

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.