Płyta grzejna wyświetla komunikat „–”

Ostatnia aktualizacja 23.10.2019 06:21

Problem:

  • Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie „–”
  • Płyta grzejna wyświetla linię
  • Rozlega się sygnał akustyczny, po czym płyta wyłącza się

Dotyczy:

  • elektryczna płyta grzejna do zabudowy
  • kuchenka wolnostojąca z elektryczną płytą grzejną
  • płyta indukcyjna do zabudowy
  • kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną

Rozwiązanie:

1. Komunikat „–” informuje o działaniu funkcji samoczynnego wyłączenia

  • Funkcja samoczynnego wyłączania powoduje automatyczne wyłączenie płyty grzejnej, gdy:
  • Wszystkie pola grzejne są wyłączone
  • Po włączeniu płyty grzejnej nie zostanie ustawiona moc grzania
  • Panel sterowania został zalany lub od ponad 10 sekund znajduje się na nim przedmiot (garnek, ściereczka itp.). Rozlega się sygnał dźwiękowy i urządzenie wyłącza się. Należy usunąć przedmiot lub wyczyścić panel sterowania.
  • Płyta grzejna uległa nadmiernemu rozgrzaniu (np. gdy wygotowała się zawartość naczynia). Przed ponownym użyciem płyty grzejnej odczekać, aż pole grzejne ostygnie.
  • Nie wyłączono pola grzejnego lub nie zmieniono mocy grzania. Po pewnym czasie wyświetla się „–” i płyta grzejna wyłącza się.

2. Należy skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym

Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy zamówienie wizyty serwisanta.

Zapisać wyświetlony kod błędu i podać go w chwili zamawiania wizyty serwisanta. Nie wyeliminuje to problemu, ale pomoże naszemu serwisantowi zidentyfikować jego przyczynę.

Zgłosić kod błędu: HC

Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu aż do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć produkt i nie podłączać go ponownie, dopóki nie ma pewności, że wszystkie nieprawidłowości zostały wyeliminowane

Czy ten artykuł był pomocny?