Komunikat "USUNĄĆ ZUŻYTĄ KAWĘ Z POJEMNIKA" pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy

Ostatnia aktualizacja 02.01.2020 09:53

Problem:

  • Komunikat "USUNĄĆ ZUŻYTĄ KAWĘ Z POJEMNIKA" pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy

Dotyczy:

  • wbudowany ekspres do kawy

Rozwiązanie:

1. Opróżnić pojemnik na zużytą kawę. Czynność opróżniania powinna zająć co najmniej 30 sekund, aby urządzenie uznało ją za wykonaną. Aby zapewnić odpowiednią higienę urządzenia, należy przed rozpoczęciem upewnić się, że od zaparzenia ostatniej kawy nie minęło więcej niż trzy dni.

2. Wyłączyć urządzenie za pomocą głównego wyłącznika znajdującego się po prawej stronie (aby użyć wyłącznika, należy wysunąć urządzenie), a następnie włączyć je ponownie.
 

Ważne: przed wyjęciem tacy ociekowej zbiornik na zużytą kawę należy opróżnić, nawet jeśli nie jest pełny. W przeciwnym razie podczas dalszego korzystania z urządzenia ilość zużytej kawy może przekroczyć pojemność zbiornika i w efekcie spowodować zablokowanie mechanizmu urządzenia.

3. Jeśli mimo wykonania wyżej opisanych czynności urządzenie nadal wyświetla komunikat, prawdopodobnie wystąpiła usterka jednego z podzespołów urządzenia. Zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux.





Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.