Problem:
- Komunikat "USUNĄĆ ZUŻYTĄ KAWĘ Z POJEMNIKA" pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy
Dotyczy:
- wbudowany ekspres do kawy
Rozwiązanie:
1. Opróżnić pojemnik na zużytą kawę. Czynność opróżniania powinna zająć co najmniej 30 sekund, aby urządzenie uznało ją za wykonaną. Aby zapewnić odpowiednią higienę urządzenia, należy przed rozpoczęciem upewnić się, że od zaparzenia ostatniej kawy nie minęło więcej niż trzy dni.
2. Wyłączyć urządzenie za pomocą głównego wyłącznika znajdującego się po prawej stronie (aby użyć wyłącznika, należy wysunąć urządzenie), a następnie włączyć je ponownie.
Ważne: przed wyjęciem tacy ociekowej zbiornik na zużytą kawę należy opróżnić, nawet jeśli nie jest pełny. W przeciwnym razie podczas dalszego korzystania z urządzenia ilość zużytej kawy może przekroczyć pojemność zbiornika i w efekcie spowodować zablokowanie mechanizmu urządzenia.
3. Jeśli mimo wykonania wyżej opisanych czynności urządzenie nadal wyświetla komunikat, prawdopodobnie wystąpiła usterka jednego z podzespołów urządzenia. Zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux.