Chłodziarko-zamrażarka wyświetla błąd E09

Ostatnia aktualizacja 25.02.2021 07:33

Problem

  • Chłodziarko-zamrażarka wyświetla błąd E09

Dotyczy

  • Chłodziarko-zamrażarka

Rozwiązanie

  • Kod błędu E09 może wystąpić po długotrwałej awarii zasilania
  • Ustaw temperaturę zamrażarki na niższą wartość lub ustaw funkcję szybkiego zamrażania. Powinno to usunąć kod błędu po osiągnięciu wymaganej temperatury. Staraj się nie otwierać drzwi zamrażalki, aby urządzenie jak najszybciej osiągnęło odpowiednią temperaturę.
  • Usuń z lodówki wszystkie produkty, które rozmroziły się podczas występowania błędu. Można je wykorzystać w krótkim czasie po rozmrożeniu - nie powinny być ponownie zamrażane.
  • Nie dodawaj żadnych świeżych produktów do zamrażalnika, dopóki nie zostanie osiągnięta prawidłowa temperatura i błąd przestanie się pojawiać.
  • Jeśli ostrzeżenie będzie się dalej powtarzać, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu zarejestrowania wizyty serwisowej.

Przyczyna

  • Temperatura w zamrażalce jest zbyt wysoka.
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.