Aktualizacja w sprawie problemu z iOS 14.7
Zdajemy sobie sprawę z problemu z połączeniem nowego urządzenia z aplikacją mobilną, która zainstalowana jest na smartfonie z systemem iOS 14.7.1.
Zainstalowanie iOS 15, który zostanie wprowadzony za kilka tygodni, spowoduje usunięcie problemu z połączeniem. W chwili obecnej prowadzimy działania, mające na celu rozwiązanie problemu dla wersji iOS 14.7.1
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zalecamy zastosowanie jednego z sposobów, który pozwoli w pełni korzystać z urządzenia do czasu usunięcia problemu.
- Użyj smartfona z system Android, aby połączyć nowe urządzenia z aplikacją. Po zakończonej rejestracji użyj tych samych danych logowania na smartfonie z systemem iOS. Na tym koncie dostępne będzie Twoje urządzenie.
- Przed rozpoczęciem łączenia urządzenia z Internetem podłącz smartfon do innego HotSpota niż zwykła domowa sieć Wi-Fi (na przykład korzystając z hotspotu w czyimś smartfonie z systemem iOS lub Android). Następnie podczas procesu łączenia urządzenia, gdy zostaniesz poproszony o wybranie sieci Wi-Fi, wybierz normalne domowe Wi-Fi dla swojego urządzenia.
Aktualizacja: iOS 15 zostanie oficjalnie uruchomiony 20 września, zaktualizuj telefon do najnowszej wersji i spróbuj podłączyć urządzenie.
Będziemy Cię informować na bieżąco. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.