Electrolux szanuje Państwa prywatność. W tym celu pragniemy poinformować Użytkowników naszej strony Internetowej o obowiązującej w Electrolux polityce w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, w tym wykorzystywania plików „Cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Poradniku plików cookies.

Warunki wykonania usługi serwisowej

Nasza usługa naprawy obejmuje przygotowanie wizyty serwisowej (tzn. umówienie terminu wizyty serwisowej), wykonanie usługi naprawy oraz późniejsze badanie opinii (tzn. przeprowadzenie ankiety dotyczącej zadowolenia klienta z wykonanej usługi naprawy). W celu przygotowania wizyty i przeprowadzenia późniejszego badania opinii my i/lub nasi dostawcy usług i partnerzy skontaktujemy się z klientem, który wezwał serwis za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie. Dane osobowe uzyskane od „klienta” w związku z wizytą serwisową będą przetwarzane zgodnie z polskim prawem o ochronie danych osobowych. Proces badania opinii jest integralną częścią naszej umowy o świadczenie usług i pozwala upewnić się, że usługa naprawy spełnia stosowne wymagania oraz umożliwia podjęcie dalszych działań naprawczych, gdy uzna się je za konieczne na podstawie opinii klientów.

 
 
Zamknij
 

Określ, gdzie chcesz to udostępnić

Zamknij